Kråkfritt

Efter att veckan drog igång med la grande huvudvärken from hell så har det väldigt snabbt efter det bara klättrat och klättrat, till det bättre då alltså!

Tisdag kände jag mig fortfarande rätt halvmör (gissar på en hel del basilusker på lur i kroppen också) men annars var det inga som helst problem och i onsdags jobbade jag ett riktigt myspass i spöregnet på en härlig förskola här i stan och drog sedan till badhuset med Lisa och alla kiddozarna direkt efter dagishämtning för att sedan slå på stort och avsluta kvällen med finmiddag på Allstars bara jag och Daniel och de stora barnen medans "småkråkorna" som Frida ganska passande skrev i sin blogg fick stanna hemma med mormor.


Smaskig och mysig kvalitetstid med bara våra stora stjärnor.
Sånt behövs ibland
(även om de bägge två innan kvällen var slut påstod att de ändå saknade de små skitungarna bara litegrann sådär, de gjorde faktiskt helt ärligt inte jag, haha!).

Igår var vi på hockey-premiären jag och D då Tomme var supersnäll och kom över och la småttingarna och idag är det inte bara fredag och ledig dag då personalen på I-ur-och-skur är på utbilding och förskolan är stängd, det är också Alvin födelsedag så efter att Hilding sovit klart sin lilla middagslur och Fridolina kommit hem från skolan så drar vi på 4-års kalas innan helgen sen drar igång på riktigt.
Jag har en bra känsla, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0