Say hello to my little friend

Hello!


Dörrmatta från H&M Home.
I like it, I like it alot.


Välkomstskylt från Växtriket, 49kr eller något liknande.
Egentligen skulle jag velat ha den mycket större eller ha en "fasadsiffra" i samma modell, men det fanns inte att köpa och jag känner mig inte såpass händig att jag ids försöka mig på att göra en själv, även om det verkligen inte borde vara omöjligt.


Bron och lådan med uteleksaker brevid är mörklaserade, nästan svarta. Riktigt snyggt blev det... även om man ser all skit 100 gånger bättre nu. Så kan det gå helt enkelt.

Huvudsaken är iaf att det tar sig.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hello! Snyggt, snyggt alltihop!



Ha en fin kväll!

2011-09-16 @ 20:29:57
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad fint du har gjort!

2011-12-12 @ 21:26:24
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Ivan Andersson

Jag satte mig framrör datorn och tänkte:
"Vad ska jag söka på för att hitta något spännande?" Jag sökte på "The Dream" och kom till din blogg.
På detta inlägg hittade jag fotot på din bro som är exakt likadan som den jag själv snickrade ihop förra året! (fast den är inte svart, bara oljad).

Ursäkta mitt objudna inhopp och du behöver inte bjuda på Gevalia. Själv är jag en pesionär som bor i ett 1800-talstorp på Vikbolandet, dvs jag sysslar mest med byggnadsvård :)
Hadebra
Ivan

2013-04-07 @ 19:16:04
URL: http://ivander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0