Jättejättejättemycket

Jag fick utbytt min stängning mot öppning idag och klev upp tidigt som tusan. Tyst som en mus försökte jag vara men det är mission impossible att kliva upp utan att någon annan liten ändå vill gör det med.

-Jag orkar inte sova mera nu, det är jättejättejättejättejättejätte-jättejättetråkigt att sova. Jag blir glad när jag väcker mig. Det är jättejättejättejättejättejätteroligt att kliva upp.

Som Astrid uttrycker det.
Jag är beredd att inte hålla med!


Tur att fredagsmys kan börja tidigt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du fick det till och med att låta mysigt att gå upp tidigt! Bra jobbat, hihi.

2011-09-09 @ 22:42:39
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: David

Jag håller med Astrid. Det är inte kul att sova - då upplever man ju ingenting. Men visst kan jag tycka det är skönt att vara utvilad.

2011-09-09 @ 23:00:19
Postat av: Linda

Såå roligt med morgonpigga barn. Men ska man iväg själv så är det ju inget problem förstås. Leona har gått från att sova så hårt så hon skulle inte vakna om man släppte en bomb till att vakna av knarret i golvet.

Ja, som du såg så köpte jag en Rainbow. Googlade runt och den lät som ett bra köp. Isbjörn har jag bara hört gott om också men dyyyyrt. Kändes som den här Molo var på smärtgränsen.

2011-09-10 @ 08:49:23
URL: http://leonell.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad är det med barn och "vägra sovmorgon"?? Nåja, när de är trötta tonåringar lär vi väl sucka över att de aldrig tar sig upp i tid på mornarna istället haha.

2011-09-10 @ 19:37:13
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0