Promeneramera

Det har varit väldigt dåligt av den varan på senast, trots att vädret
för det mesta varit ganska underbart. Minus 14 grader ute i morse
lät först iskallt i mina öron men efter dagislämning där Astrids
förskola återigen var påväg ut på mysigt skogsäventyr allihopa
med packade pulkor, extravantar och lite annat smått och gott så
tog jag och Hilding oss en liten promenad i solen iaf.  


Äntligen börjar man nästan behöva solglasögon!


Liten morgonpigg tröttis som fortfarande inte sover i vagn.


Sämre promenadstråk kan man ha... och betydligt sämre
promenadväder!

Började promenaden med fleecejacka, tunn vinterjacka, mössa
och vantar men hann inte många meter innan solen, vagnen och
framförallt min dåliga kondition gjorde att jag kunde skippa både 
jacka och vantar. Lite simning sen ikväll är nog ingen dålig idé.
Enda gången jag verkligen känner att jag har muskler
överhuvudtaget är när jag har ont i dom!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0