Hep hep

Lördag och helg och D har precis gått på semester. Åtta veckor lång och underbar tid ska han spendera med alla fina kiddozarna medans jag själv precis jobbat sista dagen på fina fina förskolan och nu på måndag går över till terminalen åtta veckor framåt innan jag sedan hoppar tillbaka på förlängt vikariat samtidigt som jag håller mina tummar hårt för att de snart ska komma på att de nog faktiskt måste anställa mig och behålla mig där för alltid!;D
Det har varit grymt kul att vara och jobba igen och jag kan väl erkänna att stillasittande och ganska enformigt kontorsjobb framför en dator känns lite sisådär antisuperkul just nu, men det funkar väl det också. Omväxling förnöjer sägs det ju.




En liten sommarpresent och så nybakad äppelkaka blev vi tre vikarier i huset avtackade med sista dagen på jobbet. Inte illa pinkat.

Det tror jag att jag måste upplysa min sommarjobbschef om nu på måndag, här förväntas fika och paket sen i augusti minsann!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0