Fem

Se där.
Nu kan även pizzabudet hitta hit!

(Räkningarna har såklart inte haft några som helst svårigheter med att hitta oss trots en viss tids avsaknad av både fasadsiffra och annat. Tyvärr.)

Före;

En sorglig och oälskad stackars postlåda
(i bilder från förra våren... sen hände det inte så mycket mer där än i mina tankar;)

Efter;

Lite uppskrubbning och utklippt dekorplast senare.
Inte helt optimala mobilbilder, men annars är det både betydligt grönare och betydligt snyggare nu!

Ozzy har desutom klippt gräsmattan idag. En klackesko i modell mini och tv-kabeln strök visst med, men det kan väl vara så länge jag och Daniel slipper klippa. Och sen kan man ju alltid fråga sig vad tusan tv-kabeln gjorde nere vid husgrunden!?! Gör om och gör rätt och tv-kanalerna kommer nog tillbaka rätt så snart om jag känner min andra hälft rätt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh snyggt!!

2011-06-14 @ 22:55:51
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Lina -husochbus

Det blev jättesnyggt! Dekorplast är verkligen en kanongrej, funkar till allt nästan!

2011-06-15 @ 09:25:33
URL: http://husochbus.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Riktigt snyggt! Blev betydligt bättre än tidigare!:)



Haha, lite svinn får man ta när man slipper kroppsarbetet själv. Jag skulle kunna offra tv en vecka för det. ;)



Kram på dig

2011-06-15 @ 09:32:37
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0