Pinnigt

... och lite pillrigt.

Men nu är pinnstolarna vita, fina och färdiga (fina var det iofs innan också tycker jag fast på ett mer charmigt sätt) och står ute i köket blandat med mio-stolarna. Man kan helt enklet inte ha för många stolar.



Det var min käre far som fyndade dem hos gamla bekanta och efter det hörde av sig och undrade om jag fortfarande hade kvar intresset för pinnstolar (men JA!) så nu äger jag tre sånna här fina skönheter.


Skålade för rumpan är de också och väldigt sköna att sitta på.
(Tji fick D som alltid försökt att hävda motsatsen)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så snygga de blev! Skönt med lite extra mjuka dynor med. :)



Kram

2011-07-01 @ 18:41:01
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0