It´s my birthday!

Nä. Det är det ju inte, men hela den senaste veckan känns
nästan lite som en enda hel lång underbar födelsedag och
igår var det dags för tårta och kalas.



Astrid och Frida hjälpte mig med tårtorna. Frida
vispade grädden och Astrid provsmakade alla
ingredienser (såsom banan, grädde, bär och tårtbottnar)
så att vi visste att ingenting skulle råka smaka äckligt.


Jenny kom med en underbar syburk som ska få
pryda mitt framtida (kan hända väldigt framtida;)
syrum som pricken över i:et.


Av min kära far fick jag dessa randiga skönheter!

De bara måste få synas samtidigt som jag letar och
klurar efter ett tryggt ställe högt upp dit inga fram-
dragna stolar heller kan nå men samtidigt inte allt för
långt bort då tanken ändå är att de ska användas.
Och med tanke på att kaffe oftast är innehållet alltså 
rätt ofta! 


Det är inte så svårt att bli bortskämd då man får
fina presenter som dessa bara för att man gått och
blivit ett år äldre än förut.

Tack så himla mycket!:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Stort grattis till dig! Såg ut som ett riktigt lockande presentbord med väldans snygga koppar.:)



Kram kram

2011-01-09 @ 20:40:47
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0