Slapparsöndag

Dagens Outfit;


... och bättre lär det inte bli.

Bekvämligheten går först idag. Bigboysen är på hockey
(nähää! - johoo!) och Astrid säger att hon ska gå ut och
gräva och hoppa i snön, och mamma ska tydligen också
med. Allvarligt, jag är inte alls speciellt sugen på det.


Brrrr...

Det kanske inte framgår av bilden ovan men förutom att
det är kallt och grått ute så snöar det och blåser så vi går
till momor och hälsar på istället, lagomt nära och kräver
inget större fix eller klädbyte heller. Bara hon kommer
hem från stallet.

Jag som brukar gnälla på hockeyn och tycker att den
tar ALL våran tid (som redan inte finns i överflöd) men
så länge ungarna håller sig borta från hästar så är jag
egentligen ganska nöjd;) Där snackar vi val av livsstil!

(Å andra sidan, skulle Astrid eller Hilding en vacker dag
komma på att hästar är grejjen så är det ju bara att
hänga på momor och moster som är ägare till inte
mindre än två vackra men läskigt stora "husdjur".)

Kommentarer
Postat av: Soppa

Skynda och skaffa körkortet så kan du åka med O på all hockey ;)

2011-02-06 @ 11:45:29
Postat av: Caroline

Myskläder är ju den bästa hemmamunderingen. Det har jag varje dag och skäms inte för det, haha! Det första jag gör när jag kommer hem efter att ha varit iväg är att dra på mig bekvämare och "barnkroppsvätskevänligare" kläder.;)



Kram

2011-02-06 @ 11:59:24
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Tre ungar och bebis i magen.

Haha, skönt och slappt!

Vi brukar också hänga hos mormor och morfar när vi är på slappehumör:)

2011-02-06 @ 13:07:31
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Maria

Åhh vad jag önskar att vi också kunde gå över till mormor sådär:( och till er med för den delen!

Blä för långa avstånd;)



2011-02-07 @ 11:32:34
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0