Mindre praktiskt

Mindre praktiskt att det måste regna idag igen, och inte så lite heller. Jag som hade planerat att D skulle ha målat klart huset idag medans jag var på jobbet, hans nästsista semester dag (av en hel massa) och allt!

Mindre praktiskt också att jag känner både i hals och näsa att jagväldigt snart har en förkylning på g. Jag tänker INTE!

Mer praktiskt att det snart är Sommar med Ernst på tv och att vi har en väldigt smaskig chokladkaka på gräddning i ugnen. Jag väljer att fokusera på det helt enkelt!;)


Kommentarer
Postat av: lisa

fungerande TV och chokladkaka på gräddning och säkert inte gnälliga småttingar! jag kommer över på stört ;-)

2011-08-18 @ 20:20:54
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0