Laserat

Igår laserade jag lilla bron (farstukvisten eller whatever) ihop med lådan för uteleksaker, de gamla misshandlade skicket börjar inte längre matcha resten av huset så bra. Äntligen. Vanlig olja kändes så tråkigt där på affären så istället satsade vi på en mörk lasyr, egentligen för utemöbler om man väljer att följa rekommendationerna. Ingen aning om hur det kommer att funka men snyggt blev det!
Ikväll gör jag så lite som möjligt med en massa godis (och kaffe) till "Suckerpunch" och imorgon - Luleåkalaset!

Några "vackra" pre-bilder;



Inte så svårt att chansa då det inte finns så mycket att förlora.
Det hade ju knappast kunnat bli värre än det var liksom;).

Problemet kommer bara sen när vi måste matcha altanan till bron... men den dagen den sorgen.
Min rygg svär och hatar mig litegrann idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0