Galen lax

Men heeey, det var verkligen inte igår jag kunde sitta såhär lugnt och bekvämt framför datorn i köket, äta lyx-sen frukost och bara chilla! Småbarnen är lämnade på dagis, D jobbar, Frida bor i Råneå och Ozzy och Seppo hänger inne på Ozzys rum. Väldigt bekvämt att det regnar också, då behöver jag inte få dåligt samvete  för att jag inte är ute och målar framsidan på huset som nu annars faktiskt är helt färdig.



Jag har klickat hem en ny, eller rättare sagt begagnad, overall till Pumlan från Tradera. Hon har redan en blå skitsnygg sedan tidigare som jag fyndade på rea i någon webshop i julas och som jag vägrar att sälja samtidigt som Astrid i sin väldigt störiga lila/rosa-bubbla (säg att det bara är en kort period!) påstår att hon vägrar ha på sig. Men det kan vi ju bli två om. Crazy salmon, heter iaf extraoverallen som för första gången känns rätt bra att ha med tanke på att Astrid numera kissar på potta eller toalett (jag räknar lite med någon olycka ute i vinterlandskapet) och även  I-ur-och-skurar på rätt bra. Kläderna används där kan jag tala om, precis exakt så som det SKA vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0