Koffein

Drack mig en liten kaffekopp igårkväll sådär fiffigt runt 22-tiden och
tänkte väl att whatever, jag brukar kunna sova riktigt gott ändå sen
plus eller minus koffein. Men haha på mig sen när Astrid vaknade till
av en mardröm kring 04 och inte riktigt ville tro på mig när jag
försökte berätta att det faktiskt inte fanns någon spindel i hennes
säng och att spindlar i allmänhet oftast är ganska snälla och ofarliga;)
Astrid somnade gott om utan problem (så fort hon fick komma över
till våran spindelfria säng vill säga),
men själv var jag klarvaken.
Efter att ha legat och vridit på mig hur länge som helst började jag
fundera på vad jag ska bli när jag blir stor - och då kunde jag absolut
inte sova sen!
För allvarligt talat så har jag inte den allra blekaste aning förutom att
jag just nu skulle kunna tänka mig ganska mycket det mesta som
ger mig en rolig lön varje månad.

Hilding börjar inskolning på dagis i nästa vecka och nu börjar den
officiella arbetslösheten verkligen krypa sig läskigt nära inpå. Mitt
gamla sommarjobb finns kvar i sommar också om inget annat och
framförallt långvarigare helt magiskt skulle dyka upp av sig själv,
men annars är det nog ganska hög tid att bli vuxen, klippa håret
och skriva in sig på arbetsförmedlingen.
Bajs också!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men fy! jag blir lite trött bara jag tänker tanken på att ge mig ut i sökandet på arbetsmarknaden. Ett roligt jobb som även inbringar en rolig lön får gärna knacka på dörren bara sådär hellre;) I wish!!;P

Om jag var dig hade jag startat eget:) Det tycker jag att du ska satsa på;) Du har kreativiteten, fömågan att sy och grym känsla för design och detaljer och tänk vad roligt det säkert hade varit sen!:D

2011-04-08 @ 22:16:35
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0