Gammal fjortismage

Astrid som större delen av tiden befinner sig överallt och
ingenstans hade letat fram ett av mina gamla piercing-
smycken till naveln imorse. Inget jag brytt mig om att
rädda till säkrare plats som mina övriga smycken då det
ärligt talat är j*vligt fult och dessutom trasigt. Men nu
blev jag bara tvungen att testa i alla fall för att se om jag
fortfarande hade kvar hålet...


... och det hade jag.
For life gissar jag då eftersom jag inte haft någon
piercing där sedan jag blev gravid med Pumlan
och fick stormage.


J*vligt blek men inte direkt fet (vilket jag egentligen
bara kan tacka mina föräldrar och deras gener för)
Och till alla snälla människor som brukar säga att
det inte syns att jag väntat och fött fyra barn...


...JOHOO, det gör det visst!:) Men tack ändå.
Lutar jag mig framåt så ser magen ut såhär.
Very sexy, men vem behöver egentligen ett
6-pack!?!


Frida kom för ett tag sedan och visade stolt att hon
minsann kunde göra tre och nästan fyra veck på sin
lilla mage...


... men hallå, kom igen! Jag kan göra flera hundra,
haha! Det är ju helt galet!

Astrid tyckte hur som helst att ett örhänge i magen
var väldigt konstigt och var snabb på att erbjuda sin
hjälp till att "ta bort den". Jag tackade dock nej till
den hjälpen och valde att ta ut den själv istället.


Sen ville Astrid också ha ett "hänge på magen" och jag
fick nästan lite för-medkänsla över allt hemskt som jag
och min syster Maria måste låtit våran kära mor gå
igenom!;)


Never ever, säger jag bara.
Never ever in a million years!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du den släta magens tid är ju förbi och det hjälper då inte att jogga flera mil i veckan. Det är bara att acceptera! ;)

2010-10-23 @ 12:51:52
Postat av: Malin

Jag har inte direkt ansträngt mig för att tappa mina kilon och har några kvar. Har inte turen att ha bra gener när det gäller sånt så jag har typ ett veck eller vad man ska säga, ett stort veck. Valk kanske det kallas;)

2010-10-23 @ 19:19:48
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Maria

Haha ja gud!

Det kan inte ha varit lätt alla gånger;D

2010-10-24 @ 21:24:27
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHA, du är för rolig! Älskar människor som bjussar på sig själva och inte är så strikta jämt! :-) Du måste komma på nåt fika snart! Länge sen sist!

2010-10-25 @ 10:15:44
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0