Kaka

Lisa påpekade igår då vi fikade på stan att
Hilding faktiskt kan säga "kaka".
Idag var vi en sväng på Miljögården och fikade
efter dagis och då säger ungen igen klart och
tydligt;
-KAKA! KAKA! KAKA!
samtidigt som han försöker få så långa armar som
möjligt för att kunna snotta kaksmulor från David.

-Meeen, han KAN ju faktiskt säga kaka, säger jag
helt förvånat till Daniel som också är med.
-Ja det var ju det jag sa, upprepar Lisa.

Tur att Lisa finns så att i alla fall någon kan
uppmärksamma lilla Hildings framsteg då både
mamma och pappa är lite tröga och tror
att Lilla H är en nu-och-föralltid-bebis!;D

Min värsta stora lilla kakmonster-Bebis♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

man kan ju tro att vi inte gör annat än fikar om dagarna ;-)

2010-11-11 @ 18:38:53
Postat av: Malin

Haha, det ska börjas i tid! ;)

2010-11-11 @ 19:58:49
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Gullungen!

Det var ett av Harrys första ord också... Kan inte ha något med mina fika vanor att göra. Inget.

2010-11-11 @ 20:41:30
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är inte helt säker, men jag tyckte att Astrid kröp omkring och sa kaka också. Kan ha varit en ramsa, men efter gårdagens ballerinaupplevelse så kanske det är kaka hon säger haha.

Men jag känner igen att man inte riktigt hänger med i minstingen utveckling, de ska ju vara bebisar länge till ju :)

2010-11-12 @ 09:13:45
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0