Halens

Jag har beställt nya fönsterlampor till vardagrummet
från Halens. Röööda lampor!

Jag gillar inte ens rött (egentligen) men eftersom D
en gång röstade för röd matta i vardagsrummet (och
betalade mattan) så kör jag på rött iaf, all the way!
Tills jag kräks på allt röda och måste köpa både ny 
matta och nya lampor bland annat!;)

Finns kanske risk till att detta kommer att ske i
samband med att julen är förbi?!?
Fast å andra sidan äger jag inte några som helst
röda julsaker (eftersom rött inte varit min favoritfärg)
så då kanske det lugnt ändå.

Snygga lampor är det i alla fall.


Bild från Halens.se


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga!



Ja det kan ju bli bråk i dubbelpulkan, men den är himla smidig när man är ute med dem själv så att man slipper dra 2 olika pulkor samtidigt. Nackdelen jag märkte direkt var ju att Astrid som satt fram använde Alice som ryggstöd och hade det jättemysigt där hon lutade sig tillbaka:)

2010-11-18 @ 20:03:57
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Maria

SNYGGT! Tycker rött är en jätte härlig färg;)

jag VILL ha in massor mer med rött hemma men det finns liksom knappt någon plats för det färgmässigt.

Gör bara små tappra försök att "röda" till det lite med små detaljer:)

NJUT! haha;D

2010-11-19 @ 01:15:58
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0