Dagens roligaste!

Men lätt!
Daniel och någon annan oansvarig förälder är tydligen
och buskör med bil utanför Astrids förskola om mornarna,
så nu har grannarna (iaf en granne vid namn Mona-Lisa) 
ilsknat till och klagat hos personalen samt ringt till
tidningarna för att beklaga sig över detta hemska!

Jag skrattade så att jag nästan dog då en lite små-
flinande personal på förskolan informerade mig om detta
idag, men har lovat att prata allvar med Daniel sen när
han kommer hem.;)

... ja och just det, det roliga är då alltså att det är JAG 
som 3 dagar i veckan PROMENERAR med Astrid till och
från förskolan med vagn medans stackars Daniel bara
varit där två gånger hittills... OCH DET ALDRIG MED BIL!
Så HAHAHAAA!

Jag gissar alltså att Daniel och Mona-Lisa borde känna
varandra sedan tidigare(?!?) då hon verkar gilla honom
så pass skarpt att hon gärna kan beskylla honom för
totalt hjärndöda saker utan någon som helst substans!
Ja, vad vore livet utan alla dessa underbart
roande människor?!;P

Dagens andra roligaste!;
Att jag fått titta på lilla söta underverket Helge idag!:)

Dagens tråkigaste!;
Att Hilding fortfarande är sjuuuk i dum feber (även om
han fortfarande inte verkar veta om det själv) och att
Astrid precis har gått och hämtat sig snutten och tutte
och krypit upp och lagt sig i soffan vilket jag gissar
borde innebära att hon också inom de närmaste
timmarna lär ha sig lite feber med...:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0