You look scary happy

Igår var en mindre bra dag,
men idag är en bra dag.

Vi har varit ute och försökt skotta snö med det största
problemet att vi inte vet vart vi numera ska stoppa
den!

Sen tog jag mig i kragen och följde med och kollade
på Ozzys hockeymatch i rutvik tillsammans med bägge
småtingarna. Kallt men rätt så kul. Ozzy spelade super
bra men blev tacklad in i sargen så att hjälmen gick
sönder och han fick kliva av. Personligen gillar jag inte
riktigt att han sysslar med sport där hjämar kan gå
sönder... men jag får väl vara glad att han i alla fall
sysslar med en sport som HAR hjälm.
Konståkning ser riktigt, riktigt farligt ut!

Fridan sover borta och småttingarna sover för natten
så jag, Daniel och Oskar passar på att kolla
Zombieland och äter glass.
Först var jag väldigt mycket anti, men nu måste jag
erkänna att jag också skrattar.
Woody Harrelson är nog lite kung.


Pumlan kollar hockey.


Ingen hockey utan hjälm. Då får man busa med
lill-syrran istället.

Kommentarer
Postat av: Soppa

Men shit gick det så hårt till.

Här gnällde jag på dig när du inte var på hertsön och kollade och nu var inte jag :-)



Vi var ute så länge på em så jag tyckte det räckte för lilla babyn.



Hoppas Ozzy inte är allt för snurrig i skallen nu.

2010-03-03 @ 23:43:23
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, jag gillade zombieland. :)



Ja tänk om Ozzy skulle hålla på med konståkning, det hade varit rätt oväntat. ;)

2010-03-04 @ 07:10:57
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja det var väldigt blåsigt och kallt...men en bra match.

2010-03-04 @ 09:19:07
URL: http://kickxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0