Jag skurar skafferiet

Saker som inte riktigt gör min dag är att hitta små, små
bruna äckliga kryp i ett öppnat muslipaket till frukost.

Ännu sämre blir det då man snabbt drar ut hela
skafferiet och hittar samma små oinbjudna "gäster"
både döda OCH några levande i hörnet i en av skafferi-
lådorna!

Fram med svartsäck, dammsugare och EN MASSA 
rengöringsmedel. Dö kryp DÖ!

Så väldigt mycket bättre blir det inte heller av att Astrid
inatt vaknade mitt i natten med både feber och hosta
och idag är en slagen liten hjälte samtidigt som Hilding
(som faktiskt sovit helt okej inatt) tycker att han sovit
klart och helst vill vara med, hela tiden, och "hjälpa till".

Nämnde jag det också att D är i Piteå hela dagen med
Ozzy och hela hockey-gänget på säsongsavslutning
med havsbadet, bio och ute käk.

Nää, jag är inte avundsjuk... inte alls!;P
Men jag sparar lite sanering til honom ändå och skriver
långa  inköpslistor från IKEA på förvaringsburkar,
förvaringsburkar, förvaringsburkar!!!

... och lite annat.

Kommentarer
Postat av: Ida

Blä! Inte alls en mysig frukost :/

Förvaringsburkar är inte en helt dum anledningatt åka till IKEA däremot :D

2010-03-21 @ 15:39:29
URL: http://idassida.blogg.
Postat av: Ingela

Fy, usch och blä! Jag hatar hatar HATAR ohyra extremt mycket! Jobbigt för er, hoppas ni får bort skiten!

2010-03-21 @ 15:44:41
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej! Är du säker på att det inte är kackerlackor? För är det kackerlackor så hjälper det inte att städa. Några som vi känner fick kackerlacker och dem fick ta hem anticimex för att bli av med dem.. Om det nu är kackerlackor så döda dem absolut inte, för då kommer det fler kackerlackor. Fånga i stället och prata med anticimex och då får dem se vad det är för något.. Ha det bra. Mvh Sarah

2010-03-21 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0