Älskade unge

Knappt 3 månader är han, men redan så kan han
både bossa mig och knäcka mig!

Idag kämpade jag ut Astrid till dagis i snöstormen
med en önskan om att jag kanske, kanske skulle
kunna ta igen en liten timmes sömn under dagen
iaf. Men nej.
Hilding kunde gå med på att ta sig en snabb liten
powernap mellan 10-11 då jag och Oskar passade
på att äta en sen frukost och röja upp lite. Men sen,
nej då var det ju helt onödigt att sova något mer.

-OouuÄÄÄHH, OouuÄÄÄHH, OouuÄÄÄHH!

... har han låtit han istället tills alla i hans direkta
närhet känt sig aningen hjärndöda.

Gode tur för honom att han är så sjuuukt söt, för
jag måste erkänna att jag tänkt både en och två 
gånger att nu fasiken klär jag på arg-ungen kläder
och rullar ut honom på bron i vagnen... ENSAM
medans jag själv stannar inne!

Men så ler han mitt i allt så att hjärtat smälter,
och direkt så spelar det ingen roll att man gått
och blivit hjärndöd.


Vem behöver en hjärna när man har världens
sötaste baby?!?

Alvedon kan dock vara bra att ha hemma, en liten
notering bara.

Kommentarer
Postat av: Lisa

nu är jag snart på väg tillbaka till Luleå så då kan jag komma och roa dig och mr Skrikolle :-) Jag kan kidnappa dig hemifrån ett tag också så får hjärnan vila lite. Typ träning imorgonkväll eller kanske fredag eller lördag :-D

2010-03-03 @ 10:59:50
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0