Konsten att vara överallt

... och ingenstans samtidigt!

Barnens kusiner är i stan. Söta som socker och bubbliga 
med bus. Min pappa sa en gång att han fick rätt så bra
"utdelning" på två döttrar då han idag har inte mindre
än sju stycken barnbarn.
Mamma som även har ytterligare en dotter borde alltså
rent logiskt kunna kamma hem en sådär 3-4 stycken till
... men eftersom grabbarna bus och lilla Selin nu bor hos
våran mamma och Joppi medans de är här uppe och
hälsar på så tror jag nog att det kan dröja något år till
eller så tills dotter nummer 3 börjar fundera på smått!
Hahaha!

 
Jag har som inte ens försökt att fånga dem allihopa
på ett och samma kort då jag vet redan nu att det är
OMÖJLIGT! Men här är iaf 5 av 7 på bild när de
hälsar på hos Mormor.

-Har ni barnkalas? undrade en kompis till Daniel då
han kom förbi en snabbis samtidigt som min kära
syster Maria och hennes söta små var påväg "hem".
Inte direkt, svarade jag. Fast jag måste erkänna att
det är lite kalas-känsla när man under ett och samma 
tak har samlat;
En 6-månaders
En 1-åring
En 1,5-åring
En 2-åring
En 4-åring
och så
En 9-åring och en 11-åring.
Roligt, men också lite smått kaosartat.
Man sover gott efteråt, om jag säger så!;)


Snyggaste grabbarna. Emin och Ediz klappar vovven
med Mormor medans Hilding bankar med flygplanet.


Mammas Älskling.


Småttingarna och 5 av 7... men inte en enda kollar
in i kameran;)


Världens finaste är de i alla fall. Allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0