Jo.

Jomen det blir I ur och skur-förskolan.
Valet är redan gjort så nu ska jag bara försöka vara
stridsvagn och köra rakt fram utan att titta bak!;)

... eller så stoppar jag på skygglappar, så att jag inte
kan se åt något annat håll än framåt;P

Liite läskigt känns det bara att säga upp Astrids
nuvarande plats för en ny på en förskola som fysiskt
inte existerar ännu.
Men vad är det värsta som kan hända liksom!


     Ganska säker på att Astrid kommer att ha kul vart
     hon än hamnar.

Sådär.
Färdigältat om det.
Nu ska jag läsa nya Family Living och snöa in mig på
någonting annat.
Jag är ganska bra på det.

Imorse blev jag helt inspirerad av Jenny (som vanligt)
då hon helt lätt slängde ihop ett par snygga barnbyxor 
som om det vore ingenting så jag bestämde mig för att
det var hög tid för Astrid och Hilding att också äga
något hemsytt.
Kom inte så långt dock då Hilding efter en underbar natt
körde på en mindre bra dag, men lite kläder till Astrids
docka blev det iaf... och en glass.
Jag var sugen på glass helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0