Färjan

Igårkväll var jag ute med mina Mammor från bebis-Astrid-
tiden till Färjan där vi satt ute i finväder och åt gott,
skrattade och surrade på i ett par timmar i solnedgången.
(Ja, väldigt romantiskt;).

Måste bara säga att Mammor är allt bra fantastiska!

När man var liten var mammor trygga och oftast snälla;)
sen när man blev lite större kunde mammor ses som
ganska töntiga, men nu (kanske liite för att man är en
mamma själv?!;)
så inser man ju faktiskt att Mammor lätt
är både är COOLAST och SNYGGAST!

... och en liten aning bäst, haha!;)


Ett annat tecken på att man kan vara en mamma är när
man dricker alvedonen INNAN man drar ut på stan
... istället för efter!


Men alla sätt är ju bra utom dom dåliga!


Kommentarer
Postat av: Malin

Mammor är verkligen coolast, snyggast och bäst! Fast det är inte så länge jag tyckte det. Tror jag började tycka det nån gång kring den 12 oktober 2008 ;)

2010-07-01 @ 12:07:56
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: sofia n

Fin du var!:)

2010-07-01 @ 17:45:38
URL: http://underbaravilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0