Bvc

Idag har jag, Hilding och Lisa promenerat upp till bvc
för att väga lilla Hilding. Igen.
4900 gram vägde lill-prinsen idag, 5 veckor gammal. 
Så på 2 veckor har gått upp strax över 700 gram.
Inte illa. Ja, nu vet vi det.


Idag har vi även börjat med minifom-droppar på
prov för att få ordning på den lilla prutt-magen.
Senaste veckan har det nämligen varit väldigt
mycket skrik och grin här hemma och ett väldigt
massa bärande. Så nu får vi hoppas att det blir lite
bättre så att lill-älsklingen slipper ha det så jobbigt.

I sjalen trivs han i alla fall super och i famnen
likaså. Nu håller jag bara på att träna mig på att
få sjalen på plats lite snabbare, Hilding tycker 
nämligen att jag är på tok för sölig på den biten,
men träning ger färdighet!;)


Snyggingen i sin babysitter, som han inte spenderat
allt för mycket tid i. Inte förräns alldeles nyligen som
jag fick fingrarna ur och klippte bort prislappen ens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0