Hot wheels

Dagens shopping;






Ett paket småbilar till Pumlan från Ica.
Kul på hjul.

Annars har jag precis slängt ihop en liten hög med kläder 
som jag snart ska packa in i en väska och ta med mig på
planet ner till Göteborg imorgon.
Jag och mamma flyger ner samtidigt och blir borta hela
helgen för att sen komma hem på måndag eftermiddag.
Helt barnfria. Ja från mina barn då alltså, Maria har ju en
hel hög egna där nere så alldeles sysslolösa blir vi nog
inte. Men väldigt roligt ska det bli.
Kul på hjul. Fast utan hjul.


Jag, Mamma och Maria (och pyttelite Emin) tidigare
i somras (Joppi hade smitit iväg till stallet).

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får en riktigt härlig barnfri helg! Det behöver man då och då för att ladda batterierna.

2010-08-20 @ 09:28:59
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0