Home sweet home

Så skööönt att vara ledig!

Visst, Hilding vaknar fortfarande före väckarklockan
ringer, men ändå. Just nu känns det bara underbart
att vara hemma igen och mysa på med mina små
lusar. Gick omkring i mjukisbyxor fram till lunch då
det blev för varmt med långbyxor och vi fick smida
om och böka fram storbrakasyskonvagnen en tur
till ica då Daniel hade syskonsätet till p&t:en i
bagageluckan på bilen.

Hilding reser sig numera mot allt, hela tiden och
klättrar runt som en liten apa. Jag och Astrid har
städat lite (jag har städat lite) och så har vi putsat
fönstrena i vardagsrummet så de nu är superrena
och supersnygga. Planen är att innan natten kanske
få upp mina supersnygga mairo rullgardiner som
stått inne i klädkammaren och väntat på bättre tider
ett bra tag nu.
Nu är det bättre tider.

Daniel tränar sina hockeypojkar på ormberget och
superschyssta Erik är här och håller på att skruva
upp gipsskivor. Nu går det undan ska jag tala om.
Själv sitter jag bara och slappar lite innan jag ska
lägga barnen och baka en kladdkaka.


Första dagen hemma och jag har klarat den
utan fler skador på Lilleman, inte illa.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, han är så frän han Hilding! =)

2010-08-17 @ 20:49:30
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0