And then...

Om någon missat att nya fleecelurvar snart är påväg in,
nu vet ni!;)

Astrid behöver faktiskt ingen ny, men om hon hade
behövt en så tror jag absolut att det hade varit en gul
snygg sak.


Mitt lilla H-hjärta ska få sig en lurvoverall iallafall,
men jag tänkte vänta tills ALLA färger är inne.
Man måste ju dra ut på det roliga litegrann.



Just nu lutar det åt denna skönhet, och så kanske en
tillhörande fleccehuva till (så länge jag känner mig rik).

Bilder från Busochrackartyg.com


Kommentarer
Postat av: Emma

Milla behöööver egentligen ingen fler, men den gula är ju onekligen bara SÅ snygg! Och den turkosa, mmmm! Ja, kanske att hon ändå behlver en till iaf ;)

2010-08-06 @ 15:38:24
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja men visst är den snygg den gula lurven!

Spanade in den i morse och blev kär direkt!:)

Men tyvärr behöver ju Selin inte heller någon;)

2010-08-06 @ 22:19:38
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0