Inköpslista



För första gången någonsin kanske har jag haft en
inköpslista med på stan och sedan faktikt följt den!

I stora drag i alla fall.
Jag kom hem med stövlar x1 då stövlar i
storlekarna 36 och 38 som Ozzy och Frida numera 
drar tydligen var/är väldigt populära och därför 
helt slut på de flesta ställen. 

Sen råkade jag köpa alvedon och plåster på
apoteket för 400 kr... så det kaan ju hända att lite
mer än planerat följde med mig hem.
Men apoteksgrejjer kan man ju aldrig ha för
mycket av!

Väldigt nöjd är jag med migsjälv måste jag faktiskt
säga.


Astrids nya rooosa stövlar från Stadium.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Kikar in och säger hej, vilken fin blogg och vilka underbara ungar du har! Hit kommer jag gärna tillbaka! ♥

2010-04-10 @ 23:16:12
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0