Hata 03!

De nätter som Astrid blir galen och bestämmer sig för att nattsudda är
det ALLTID kring detta magiska klockslag som hon slår upp ögonen och
startar party i spjälsängen.

Jag HATAR att bli väckt mitt i natten och inse att klockan visar kring
03.00... det är aldrig ett bra tecken!

Jag inser ju att lilla nummer 4 i magen LÄR hålla oss vakna många
timmar nattetid den med, men jag hoppas verkligen att den
improviserar en aning och väljer lite andra klockslag!
Varför inte 01, eller 04?!

Jag och 03.00 kommer bara inte speciellt bra överens just nu;P


Kommentarer
Postat av: Lisa

hmm...hur genomtänkt är den önskningen? Låter annars smidigare om lilla nr4 beslutar sig för att nattsudda samma nätter och samma klockslag som Astrid. Annars finns risken att du får vara vaken BÅDE kl 1 och kl 3.

2009-09-16 @ 10:30:12
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Marie

Vincent vaknar alltid också vid tre, men nu för tiden ger vi upp och ger honom välling då för då somnar han alltid om. ;)

2009-09-16 @ 10:34:25
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0