Baking and caking

Igår hade Astrid sitt kalas... igen!
Men nu var det faktiskt hennes sista kalas för i år.

Önskar lite att hon hade ett eget rum där man kunde stoppa
alla hennes fina presenter. Men jag antar att de hursomhelst
ändå skulle sluta med att de oftast befann sig i vardagsrummet
eller i andra delar av huset!

Jag och Ozzy bakade ännu mera tårtor dagen till ära;


Min med plutte-nuttiga rosor och Ozzys med döskallar.


Astrid hjälpte såklart till med städningen inför kalaset på
bästa Pumlan-vis!

Idag vaknade jag redan klockan 04 med ont i halsen och lock
för örat och kunde inte somna om hur mycket jag än försökte.
Bebben sparkade på som en liten tok och Astrid joinade oss
klockan 05.30.

På förmiddagen har vi sovit en liten stund allihopa och nu
ligger jag med (rosa;) datorn i soffan, fortfarande halvt döv,
och mår grymt illa istället! Att sjövilda bebin samtidigt
försöker bryta sig ut GENOM magen hjälper inte direkt till
heller. Det känns ungefär som om jag är gravid;)
...fast i v.32-33 brukar man ju slippa iaf illamåendet!

Jag hoppas att det är något snabbt övergående
(ja, inte graviditeten då utan illamåendet;)
för idag fyller nämligen världens bästa mamma år, så
det finns chans till att det blir lite tårta även idag.

Grattis ♥Mamma♥!

Kommentarer
Postat av: Ingela

2009-10-12 @ 13:15:01
URL: http://ting
Postat av: Ingela

Vi har också haft kalas i flera dagar... skönt att det är över måste jag nog säga. ;)

2009-10-12 @ 13:16:23
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0