Tvättat babykläder

Idag har jag faktiskt slagit på stort och tvättat en massa pyttesmå
babykläder.

Känns fortfarande väldigt konstigt.
Vad tusan ska jag med dom till liksom?!
Sen blir jag också aningen nojjig och vill inte ta ut någonting i
förskott...
men vi lär ju vara totalt oförberedda hur som helst, så just
klädfronten borde vi ju iaf kunna förbereda färdigt.


Och näe, det här är INTE alla kläder;)
Så egentligen kommer jag nog inte att behöva shoppa några nya
kläder till bebisen överhuvudtaget!

... men "behöver" är fortfarande ett alldeles för överskattat ord!;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag anar en viss förkärlek till bodysuits. ;) Om det är en sak jag lärt mig med Vinnie så är det att just bodysuits är det bästa när bebisarna är små. Fan vad jag är erfaren den här gången jämfört med förra!

2009-11-07 @ 08:23:16
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0