Nostalgisk

Barnen pratar fortfarande då och då om när vi var på kanarie-
öarna, och det känns inte allt för länge sen då man tänker på
det.

Mysigt som tusan hade vi det i två hela veckor!

Men nu när jag satt och tittade tillbaka på gamla foton så slår
det mig;

It was a really, really looong time ago!;)


Jag och små-skitarna på väg till stranden.

Våra stor-barn är ju hur små som helst där!?!
Och av olika orsaker skulle jag ALDRIG komma i mina gamla
kläder jag hade på mig där igen... inte för att jag ens skulle
vilja det heller! Hahahaha!


Liten Fridolina samlar snäckor.


Liten Ozzy letar djur.


Glasspaus i värmen på ett jättemysigt litet kafé alldeles vid
stranden.

 
Daniel och Oskar i hotellpoolen.


Ozzy lärde sig att simma.

Efter att ha tjatat om att bada sen han klev upp på morgonen
svarade D (less på att lyssna) tillslut;
Men hoppa i du, så kommer jag alldeles strax!

Varpå lilleman utan att tveka direkt vänder sig om och kastar
sig ut i den allra djupaste delen av poolen och vi precis hinner
se honom försvinna bubblande ner under ytan.
Så det var bara för Daniel att snabbt slita av sig lite kläder och
hoppa efter!;)

Men vad gööör du?! skällde vi uppjagade efteråt.
-Men pappa sa ju att han skulle komma, svarade Ozzy
oförstående!
Snacka om att lita stenhårt på sina föräldrar;)


Frida poserer.


Det fanns en del kaktusar "on steroids" där borta.


Ozzy framför en av tusen fåglar vi var och kollade på i en
djurpark mellan bergen.



Sommar med sol och palmer, god mat, slappa dagar och en
massa familjemys...


... WE WANT TO GO BACK!

Eller så kan vi gärna tänka oss en resa till Thailand. Daniels
mamma bygger ju lägenhet overthere så snart är det bara
pengar till själva resan som saknas!

Tur att det är sånt som är så "billigt".
Och att vi inte har några andra utgifter framför oss
for a really, really looong time...;)

Men det hade vart NICE!=D

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet inte vem som ser yngst ut på bilderna, du eller dina barn, haha. Om vi säger så här; Var det NÅGON som gick på den lätta att det var dina barn och att du var deras mamma, inte deras något år äldre storesyrra. ;D

2009-11-24 @ 07:52:04
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: ida

Jag kom på i helgen att vi måste åka utomlands, "vi får börja spara så kan vi åka när du byggt färdigt" sa jag lite snällt till min man. Han tyckte at jag kunde nöja mej med att åka över finska gränsen när jag "får" åka på ikea... Jag sa at om vi började åka OFTARE till ikea så ska jag inte tjata mer om utlandet på ett tag.. "Jaja, vi kanske kan åka efter jul..." (undrar vilket utland han menade?)

2009-11-24 @ 07:54:03
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: erica

men vad du ser ung ut!!! De måste ha tyckt att du var en snygg mamma! och jag som har känt mig ung, jag ser ju ut som en kossa jämte det där=)

2009-11-24 @ 09:43:55
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med föregående talare, guuu så ung du ser ut! Hot mama! ;)

2009-11-24 @ 17:03:59
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Tiden går fort... såg riktigt härligt ut... och unga såg ni ut allihopa ;)

2009-11-24 @ 18:30:04
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0