Får gravida äta ädelost?

Om inte så har jag självklart inte gjort det!

Men OM man får så kan det nog hända att jag
snart tryckt en halv tub alldeles själv!


Sjuuuukt gott!

I brist på snö poppar jag även julmusik och myser, funderar
på att bära in jul-lådorna från bodan och börja pynta advent
redan idag... om jag ids;)

Astrid sover för stunden och snart kommer storbarnen hem
från skolan och Daniel ska sluta tidigt (kors i taket!) så strax
ska vi åka in till stan och köpa vinterskor till Ozzy.

Vi skiter helt enkelt i att det mer ser ut som höst ute!
... snart är det december och då äter man pepparkakor och
lyssnar på julmusik, julpyntar och (även om man inte använder
dem) så ÄGER man iaf minst ett par vinterskor.

Basta!


Kommentarer
Postat av: Mrs Hillford

Enligt förstå sig påare ska det gå alldeles utmärkt att knapra pepparkakor med ädelost på tub.

2009-11-27 @ 13:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0