Stooor mage


V.14+1... eller nåt;-)

Tana var förbi tidigare i veckan och var snäll nog att låna ut alla sina
snygga "på-smällen" kläder. Jag ÄLSKAR Sobea byxorna... jag tänkte att
jag kunde bo i dom fram till december typ.
5kg plus ligger jag också redan, men helt ärligt så är jag ganska
övertygad om att dom hittills sitter nästan enbart på magen. Mina boobs
har också börjat växa, men DET kan jag absolut leva med;-D

-Jävlar! vad gravid du börjar se ut nu, tyckte D för någon kväll sedan då de
flesta av mina linnen som jag brukar sova i är korta och nu börjar glepa
rätt rejält över magen;)

Men jag känner mig fortfarande väldigt o-gravid.
Mår alldeles förfärligt bra och just nu kan jag inte ens komma på en enda
krämpa jag har förutom att jag måste springa på toa var och varannan
sekund. Någonting säger mig dock att de hinner att komma men än så
länge är det väl bara att vara glad och tacka och ta emot!

Kommentarer
Postat av: sofia

Ska man säga grattis till tvillingar ???

och hej då till ditt kläd rum ;-)

Du har en jätte fin mage vad ska babyn heta :-)

2009-06-12 @ 20:27:10
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: sofia

hallå vika kläder du vet rena kläder ;-)

2009-06-13 @ 16:37:45
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Tant Grön

Men herre gud, vad har jag missat här då! Är du på smällen? GRATTIS!!! Lite avis är jag allt, min dröm har alltid varit fem barn. Jag ska bara övertala mannen att han också vill ha det, har du några tips?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0