Mmmm

Igår fick jag en chokladask
...av min chef!
Bara för att jag är så himla bra!

Lite kan det ju också ha att göra med att han själv fått några askar i
gåva samtidigt som hans fru berättat att de numera ska äta GI.;-)
Och att jag som ensam tjej på stället just nu ligger lite på plus
bara av den enkla anledningen.

Men det måste ju mest bero på att jag är bäst,
såklart!

Läste om en ny studie idag på familjeliv.se med rubriken;
Ät socker - tappa vikt
... man måste ju välja sin "bantningsfakta" med stil!;-D

Helt klart mer i den linje jag skulle välja att gå om alla kilon jag
lägger på mig nu skulle vilja stanna kvar lite fööör länge sen;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

klart du är bäst! Och tack för de nya bantningsrönen...låter helt klart som en metod för mig ;-) Förresten...vad gör du imorgon efter jobbet...tänkte om du känner för att hitta på något..typ en pormenad till roasters eller kanske bara en promenad runt på hertsön.

2009-07-29 @ 13:01:18
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Hehe...en chokladask av chefen är ju inte dåligt :)... hehe det var juh bra fakta ;)

2009-07-29 @ 21:13:57
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0