Men Blääääh

Står och steker pytt-i-panna och ägg till Fridolina som plötsligt är pigg och
kry som en liten mört igen:)
Första middagen hamnade ju som sagt på badrumsgolvet så nu står stortjejen
och väntar på ny mat medans hon tuggar hubba-bubba som hon tiggt till sig av
brorsan. Vi pratar om allt möjligt och omöjligt medans Fridolina kollar hur stora
bubblor hon kan göra.
Plötsligt får hon en hostattack mitt i en bubbla och plockar ut tuggummit medans
hon lugnt konstaterar;
Kolla mamma, det kom lite kräk i bubblan när jag hostade!!!

MEN BLÄÄH!!!
Jag vill faktiskt inte se det!
Så nu har jag hotat henne, inge mera spya annars får hon rumsarrest och får
stanna i sin säng;P
Fridolina bara skrattar och käkar pytt-i-panna med rödbetor och ägg...
... rolig spya det skulle vara att torka upp;P

Någon som är sugen på hubba-bubba?!

Kommentarer
Postat av: Lisa

öh..hrm. Tror faktiskt jag klarar mig utan hubba bubba. Men angående bubbla till Ikea så tycker jag det låter som en strålande idé. Vi tar en sån tur när jag vågar köra bil och du har körkort så kan vi sticka iväg själva utan barn och män :-)

2009-01-18 @ 21:56:11
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0