Dagen D

Idag var första dagen på D:s lååånga semester.
Det firade vi med att promenera in till stan med vagnen och käka på
M&P. Sen "tvingade" jag med D för att kolla på barnkläder och skor och 
han "tvingade" i sin tur in mig på hifi-klubben och takt & ton. Där var det
så tråkigt att Astrid somnade sittandes i vagnen framåtstupad;)

Men vad ligger mittemellan dessa två supertråkiga butiker... om inte
Asko möbelhus som bara av en händelse råkar sälja både Molo, Ida T
och Ej sikke lej kläder.
D hade ingen aning och blev uppriktigt förvånad då han upptäckte barn-
kläder mitt i en möbelbutik.
-Men!? Det här ser ju nästan ut som Astrids garderob!

I wish! säger jag bara!!
Det finns nog nära miljonen klädesplagg därifrån som jag inte skulle ha
tackat nej till. Men D tyckte ändå inte att Pumlan behövde en ny body med
bilar på från Molo.
Så knasigt!;)

Men en snygg dörrmatta och coola tärningar till Astrids "ride";P shoppade
vi iaf på möbelbutiken. Och så ett par överdragsbyxor och nya tjocksockar
modell större från Kappahl.


Coolingbruden som gick och la sig redan klockan 18.00 bara för att
vakna igen pigg som en liten mört klockan 19.30 får posera brevid
tärningarna i sin pyjamas;)



Varsågod och stig på!


Inte lika snygga som Katvig
... men j*klar så mycket billigare!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0