Oooops!


Dom här julkalendrarna som finns överallt i olika webbshoppar
på nätet är inte bra för mig.  Allafall inte för min ekonomi!


Precis när jag tyckte att jag hade klarat mig undan ganska bra så råkade jag som
bara av en händelse se att funkybaby hade 30% på plastisock kläderna igår. Så
om man verkligen vrider och vänder på det så skulle man alltså kunna säga att
jag tjänade pengar på att shoppa just då! :P


Svårt att bara välja ett klädesplagg när man kan köpa hela fyra snygga, som dessutom
matchar...
Köpte det dock i stl 74/80 så Astrid har något snyggt att växa i;D

         

Kommentarer
Postat av: AKP

Tack =)))

Fågellampa ?? hmm

2008-12-18 @ 23:01:58
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina kläder! :) Jo jag ska nog köpa nifirex, hörde att det fanns typ flytande som visst skulle smaka bättre och vara bättre mot magen. Har du provat de? Haha ja, mitt humör är lite upp och ner. Mest upp som tur är men ibland har man ju dåliga dagar :)

2008-12-18 @ 23:14:22
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har inte hunnit läsa tillbaka alla inlägg än. blir inte så mycket datatid för mig just nu men i januari återkommer jag med dagliga kommentarer i din blogg :-) Jag är på väg och jag lovar att styra upp din ekonomi. Mindre barnkläder och mer helex blir det första tiden...sen slår vi på stort och beger oss till danmark för massvis med barnklädesshopping ;-) Kan även tillägga att jag hört att plastisock är GRYMT stora i storlek (vet inte om det gäller alla deras kläder eller bara en del) så du kan lugnt se det inköpet som en investering för framtiden :-)

2008-12-19 @ 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0