Hiss & Diss V.52


Veckans Hiss

Så mycket...
Finaste, coolaste, snyggaste och "bästaste" Ozzytomten=)
Julafton med god mat, mysigt sällskap och en massa paket!

Astrid som gått och blivit en liten busunge.
Nu pratar hon mycket mer, skrattar "med ljud" när man killar henne på
magen och ser allmänt filurig ut då hon ligger och föröker äta upp sina
händer alernativt filtar, andras händer eller gossedjur och andra saker
som råkar ligga nära.=D

Veckans Diss

Sömnbrist!
Helt plötsligt har Pumlan (för det mesta) börjat sova HELA nätterna,
ibland somnar hon t.om FÖRE 24.00! ... Men kan jag somna för det?!
Näpp, jag är inte ens trött!!
Jag kan vara vaken från 06.00 och ändå inte somna förrän 02.30!
Förr eller senare blir jag väl galen... om det inte redan är försent:P

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jaa värsta lyxklapparna, känner mig helt bortskämd eller så är det väl helt enkelt att jag har varit jävligt snäll i år. ;D



Gud vad skönt att pumlan sover gott om nätterna, vilken LYX! Men jobbigt att DU inte kan sova då, så typiskt!



Några nyårsplaner?

2008-12-29 @ 21:32:23
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0