Jag bloggar

Här;

fiasan.blogspot.com

Men igen. Ja.
Bara för att vara lite omständig sådär.

Min iphone är för tillfället väldigt mycket död. Det var viss någon liten som tyckte att den behövdes kastas lite för mycket i golvet imorse. Det är aningens störigt ja, för hejbara så himla beroende man snabbt kan bli! Man kan alltså se det som en supersnabb och ofrivillig avgiftningskur.
(Blir spännande på måndag bara då jag får alla mina jobbuppdrag på sms!;P Rätt okej att jag redan har närmaste veckan fullbokad sedan innan alltså ja.)
Men annars, annars är tanken att kunna mobilblogga ganska lockande igen. Jag har som inte helt mycket datatid längre. Vilket annars är helt okej. Det blir bara lite svårare att blogga så. Men typ, det var nog allt!

Ja, och så önskar jag mig väldigt mycket en fungerande iphone.

Kommentarer
Postat av: Pontus-Oskar

Hej!

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det och få fler läsare :)

Kram



http://pontusoskar.blogg.se

2011-10-08 @ 15:04:09
URL: http://pontusoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0