Rutschkana

Tack så mycket för rutschkanan hälsar Astrid och Hilding till världens bästa kusiner!♥


-Har jag fått den av Ediz? undrar Astrid efter att vi under glada tillrop (väldigt höga) plockat fram och stoppat ihop rutschkanan som jag idag hämtade ut på ica efter jobbet.
-Ja, du och Hilding har fått den av Emin, Ediz och Selin.
-Åh tack Ediz! Jag måste ringa till han och säga tack!

-Ja du för ta och göra det. Och så kan du ju tacka Emin och Selin också. Och moster Maria.
... Astrid ringer i en låtsastelefeon och pratar i handen;
-Hej Ediz, tack för att du gett till mig rutschkana. Jag blir glad! Ska vi leka? Du kan komma kan du åka min rutchkana. 


Det är så himla svårt att fota Pumlan nuförtiden. Hon är mycket mindre still än man kanske kan tro men jag diggar hennes frisyr på den här bilden:) En miljon virvlar och så några lockar och en hel massa fjun på det så ser det ganska ofta ut såhär.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken härlig frilla, lite wild & crazy! :D



Kram kram

2011-05-21 @ 09:26:25
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Maria

Haha sötisar!! Det är verkligen synd att det är så långt avstånd för att promenera över för lek(och kaffe;P):(



Älskar Astrids frisyr, hur härlig som helst!!:D

2011-05-21 @ 12:06:57
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0