Bara för att vara riktigt omständig

Nej Blogspot och jag älskar inte varandra.
Inte före pausen idag heller. Visst finns det fördelar och att mobilblogga är riktigt smidigt, men nu flyttar jag tillbaka till ursprunget ändå. Så mycket  tidigare som jag vill ha kvar, ha med och fortsätta på. En vacker dag kanske blogg.se också kan trolla fram en fungerande app till mobilen. Eller så kan de inte det. Den som lever får se.

Att böka på med två bloggar känns mindre aktuellt så det jag vill ha kvar tar jag med mig hit tillbaka...
Så alla Bloglovin lovers - försök att ignorera attacken!;D

... och om det förövrigt finns någon vänlig själ där ute som vet hur man kan spara ner bloggen på datorn (alltså utan en massa klipp och klippa trassel), hojta gärna! I got nooothing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0