2190 dagar

Jag har funderat lite på Ozzys rum, på om jag ids eller inte ids
måla övriga väggarna vita (de är inte riktigt så vita och rena i
dagsläget som jag gärna hade önskat nej;) innan jag sätter
upp fondtapeten. Just nu lutar det dock åt inte.
"Äsch jag kan måla dom vita sen när han flyttat hemifrån istället"
sa jag till D här för någon kväll sedan. För plötsligt har det börjat
slå mig, han är tolv(!) år. Bara sex fjuttiga år till att min lilla prins
plötsligt är 18!!! 2190 dagar. Hur hände det här?!?
Själv flyttade jag hemifrån när jag var 18 men någonstans
hoppas jag nog ändå att alla barnen stannar hemma liiite längre
än så... tror jag iaf. Än så länge;)

Utvecklingssamtal med "lillpojken" igår. Lisa och Helge kom
och lekte med Hilding så att både jag och D kunde gå bägge två
och prata med fröken, att återberätta och komma ihåg alla saker
som annars sägs är ju skiiitsvårt och just när det kommer till 
Ozzy (som kanske inte har skolan som sitt stora favoritintresse,
om vi säger så) så kändes det som en bra grej. Väldigt intressant
var det och jag ÄLSKAR Ozzys fröken! Dock har jag inte riktigt
bestämt mig ännu för vad jag tycker om de nya A-F betygen som 
snart kommer tillsammans med den nya läroplanen. Men det blir
nog bra. Jag är bara glad att jag själv redan har hunnit gå färdigt
skolan då jag känner mig rätt säker på att jag suttit på en snygg
hög med underkända F annars vid de flesta terminers slut;P
Ingenting som jag egentligen är orolig för för Oskars skull.


 

Världens finaste Oskar♥


Kommentarer
Postat av: Marie

12!?! Jag trodde han fyllde 10 nyss. Fy fan.

2011-03-17 @ 17:50:11
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: David

Jag flyttade hemifrån när jag var 16, det är bara 1460 dagar tills dess för oskar - man vet aldrig vad som kan hända ;-)

2011-03-18 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0