Skinnjacka

Men äntligen! Lisa påstod sig lite skeptisk men idag bestämde
jag mig för att det var vår. Chansen att vintern hinner
återvända både en och två gånger innan det äntligen sen blir
dags för sommar känns väl ganska övervägande, men ändå
det gäller att passa på medans man kan. Barnen fick busa ute
i sina skalkläder och själv promenerade jag ner till Miljögården
med öppen skinnjacka. Vårkänslor, i love! 


Lilla fröken tväremot i sin svarta mössa givetsvis då jag dumt
försökte sätta på henne en betydligt mer vårigare knallrosa.

... och ja, givetvis kör jag även själv på samma våriga
färgskala, svart!;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fort det är varmare än 0 grader ute så ÄR det vår! Speciellt när solen lyser :D

2011-03-05 @ 06:57:49
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0