Mindre bra bob-väder ute idag

Kan konstateras efter att jag hämtat upp Astrid från dagis med
Hilding på boben och halva vägen till dagis plötsligt mest bara
bestod av asfalt och lite slaskvatten istället för snö och is.
Mindre bra glid så men fortfarande en ganska trevlig överasking.

Idag hade de målat på snö och is ute på gården på förskolan,
igår grillade de hemmagjorda hammisar till lunch ute och tisdags
promenerade de allihopa till kullarna där de lekte lekar och
busade. Jag skulle rätt ofta också vilja gå på Astrids förskola,
men då jag är lite för gammal för det så kompenserade jag och
Hilding (som inte kommer att få börja förräns han kan röra sig
lite bättre utomhus)
med att leka och busa ute på gården med
Ozzy och Frida som ju är hemma med sportlov och sen fikade
vi mellanmålsfika ute på bron i strålande solsken.
Inte helt dumt det heller måste jag säga.


Varm choklad till kiddoz och kaffe till mamman.

Solen sken och barnen skrattade och lekte ömsint med
varandra som små söta änglar, haha... men solen sken iaf
och barnen skrattade och hade roligt mellan varven då de
inte tokbråkade och helst hade velat ha ihjäl varandra!;)

Kommentarer
Postat av: Tana

Det såg mysigt ut:) Hade oxå gärna myst på våran bro men kommer nästan inte ens ut för all snö som rasat ner idag..

2011-03-03 @ 16:45:44
URL: http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ni ser ut att ha haft en mysig dag!



Kram

2011-03-03 @ 19:51:27
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0