Helgen.

I lördags var det bröllop. Strax före lunch samma dag kom jag på att jag kanske borde kolla upp om jag verkligen visste vad jag skulle ha på mig, för även om festkläder är något jag långt ifrån använder varje dag så har jag liksom fortfarande vissa problem med att vara ute och göra saker i god tid. D kom å andra sidan hem från summergames klockan två och slängde sig in i duschen (klockan fyra skulle vi vara i kyrkan)
... så om vi någon vacker dag gifter oss - räkna med vissa förseningar!
Tidsoptimist javisst.

Det där med strumpbyxor hade jag kanske kunnat kolla upp lite tidigare då de blekaste benen gick dåligt att dölja med endast (och-hur-det-nu-ens-är-möjligt) ännu blekare strumpbyxor i mina ägor och skoval höll jag på med lääänge, men annars gick det hela över förväntan smidigt.


Givetvis glömde vi sedan kameran hemma, men både Karin och Andreas för superfina, festen var superkul och tårtan var fantastisk, precis som maten och det mesta annat.

I söndags åkte vi och hämtade upp Ozzy från Piteå efter att ha kollat sista fotbollsmatchen, premiär för hela stora underbara familjen i en och samma bil då vi lånat en Sharan över helgen för lite bilprovning. Men hey amazing!


Festmåltid redan i fredags då vi började helgen med att bjuda över grannarna på middag och D fick prova sina nya grillkunskaper efter en grillkväll med Simon Laiti på Hemmagastronomi tidigare i sommar.
Jag tycker inte att jag någonsin mer borde behöva laga någon mat nej.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men åååh vad gott det såg ut! Jag vill också gå på kurs hos Simon!

2011-07-05 @ 16:13:56
URL: http://ingelabarsk.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ojojoj vad smaskigt det såg ut! Efter det där borde du som sagt aldrig mer behöva laga mat. :D



Vi lånade en Sharan för ett par år sedan, när vi bara hade ett barn och guuud vad med utrymme det var. Som en hel balsal. Vi kunde ställa in vår Bugga Cameleon helt uppfälld, otroligt. Förstår om ni behöver en bil i den storleksklassen. :)



Kram kram

2011-07-05 @ 17:30:33
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Petra

Då ska jag rekomendera chrysler voyager 7 säten OCH stor bagage. sharanen är lite liten i bagagen för tvillingvagn eller så.

2011-07-05 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0