Thank god it´s friday

Sista halvtimmen på jobbet innan helg och jag sitter och väntar på att de små minutrarna ska ticka lite snabbare så att jag kan stämpla ut och cykla in till stan och möta upp min sköna familj för lite "kvalitetstid" och familjemys.

Hjärta, hjärta, mys, hjärta, hjärta på facebook språk!;)

Väldigt effektiv är jag också, jag erkänner.
Lyssnar på Vinyl 107 (ooold so ooold!;P), leker lite med iphone-appar och gör inte allt för mycket nytta alls faktiskt, men så är det ju också nääästan helg nu.

Thank god i´t´s friday!


Kommentarer
Postat av: marie

Vilket sammanträffande. Det är just där jag jobbar nu. :)

2011-07-16 @ 21:09:03
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0