Degat och badat

-Åhh vad fina badtrosor du har mamma! säger Astrid i badrummet där jag står och provar ut vilken bikini jag sta ta när vi ska cykla iväg och bada med moster Maria och kusinerna.
-Kan man lyfta på degen?!
(fortsätter hon sen och syftar ganska skoningslöst på mina bröst)

-Ja det kan man faktiskt! (
svarar jag lite surt)
-Det kallas för BH... och du kan gå härifrån nu. Det går bra.

Ibland känner man verkligen att man ligger på topp!;P

Framme på Aronsbadet;

Maria räknar in barnen i vattnet.


Blondinerna gillade att leka i duscharna.


Fina storebrorsorna.


Busungarna i lilla poolen.


-Fort Ozzy, HOPPA I! (skriker jag och kastar nästan i min förstfödde;)
Men se, enda bilden (hittills iaf) på alla sju kusinerna samlade på en och samma bild. Sen behöver man inte vara så himla petig på själva "poseringen". För den inte existerar.


Sen måste man fika lite också efter att man har badat.
Världens godaste fika!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka härliga bilder! Samlingsfotot var urcharmigt, haha! Fin pool med rejäl småbarnsavdelning var det med, det är det inte så bra med på Fyrishov här i stan.



Kram kram

2011-07-18 @ 10:51:57
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0