På besök

Idag har vi varit och hälsat på vänner som precis flyttat
till hus och hade jag inte vetat bättre så hade jag
nästan trott att vi råkat doppa småkiddozarna i både
koffein och socker och sedan penslat på lite extra med
redbull innan vi åkte, för hejbara vad de röjde!
Skulle det inte redan vara en baby på gång så tror jag
nästan vårat lilla besök kunnat verka avskräckande för
förökning!;P
Speedygoneastridochhilding... i väldigt söt men ack så
förödande maskopi!

Igår var vi och hälsade på hos min pappa. Betydligt
lugnare, men då bor han också på kanske världens
lugnaste plats. Jag tror inte att det går att vara annat
än lugn där liggandes på kökssoffan och lyssnades till
spraket i järnspisen.
(även om främst Ozzy verkligen försöker;)




Som ett lugnt och vacket vinterparadis.


Ozzy sitter så nära han anser man behöver då  tv:n
är pytteliten (då vi vuxna gick ihop och bildade elak
pakt som höll tyst om amberlightplatttv:n med
massor av kanaler på övervåningen;)

-Men fatta Oskar, att då jag var liten så fanns det
bara 2 (två!) kanaler på tv och då man skulle byta
emellan dem fick man gå fram och trycka på en
knapp!
-Nähä!
-Joho!
-Men när levde du? På stenåldern eller?!
-Typ!




Småbarnen leker med mina och Marias gamla skatter,
(som jag gärna knyckt med mig hem utav om jag fått
tillåtelse).


Fina koppar får man kaffet serverat i hos min far,
äldre än stenåldern tillochmed!;)


Fighting grandads till morfar i julklapp, haha!


Skogens guld.

Kanske att jag kommer att bli hungrig
igen någongång runt februari-mars.
Eventuellt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

och jag gissar på att du någon gång snart kommer bli attans fikasugen igen :-) Iaf hoppas jag det för nu är jag tillbaka i stan och behöver roas.

2011-01-02 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0