Kläder efter väder

Idag har jag och Lisa (Hilding och Helge) varit en sväng in till stan
på förmiddagen. Fikat, strosat runt och spanat in bokrean och även
suktat lite efter en hel massa nya snygga Novastar kläder till
barnen inne på Asko. Hilding fick den snygga svarta mössan med
stjärna för ett presentkort jag fick i julklapp, sen har jag även
skrivit upp kammo-shortsen och en röd t-shirt på hans (min;)
önskelista och det rosa wct-setet på Astrids (också min;). Jäkligt
synd bara att ingen av oss fyller år särskilt snart.

Passade för övrigt på att rensa bland barnens kläder när vi var
hemma med magsjuka hela förra veckan och insåg då att Hilding
numera passar betydligt bättre i Astrids alla 92 kläder än Astrid
själv, samtidigt som 80 inte längre passar honom fullt lika bra. Nu
har ju Astrid kläder så att hon klarar sig ändå (nähä! - jojo!;) och
Hilding fick sig en färgglad och snygg garderob som passar perfekt
nu när man längtar massor efter våren. Dessutom kunde båda
småttingarna fortfarande ha sina skalkläder från i höstas så
egentligen är det bara vårskor och stövlar som "snart" kan
behövas. Om man nu inte bara VILL köpa någontning annat vill
säga!;)

... Oskar och Frida växer fortfarande som ogräs dock, så där kan
man aldrig säkert veta innan våren är här. Men shit så jag längtar.
Liiite varmare än -20 hade man väl iaf kunnat få önska sig!





Mmmm... grädde är gott!
Hjälper till att slicka vispen efter storebrors tårtbak.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har just gett dej en oerhört fin utmärkelse ;)

2011-02-25 @ 07:49:09
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0